Ostatnio znalazłam bardzo fajne materiały na temat logotypu i ogólnie identyfikacji HARIBO. Żadne żelki nie umywają się do haribo, to klasyka! W nawiązaniu do poprzedniego postu z kolą pokazuję jaką logo najlepszych żelków przechodziło metamorfozę:
Źródło |
Grupa projektantów pokusiła się o własną wizję nowego wizerunku Haribo. Uznali, że foliowe opakowania przemawiają do dzieci, ale nie do dorosłych (którzy na pewno stanowią spory procent klientów). Co zamiast folii?
...kartonowe pudełka :)
Źródło |
Marka, logo, smaki i kształty żelków są tak dobrze znane, że - projektanci mocno uprościli grafikę opakowań. Tak naprawdę czego trzeba więcej, poza małą butelką na opakowaniu, żeby wiedzieć, że w środku są butelkowe żelki o smaku koli?
Źródło |
Jestem zachwycona pomysłem!!!! Biorę od razu 3!
a na deser....miśki z 1922 roku!
Źródło |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz