czwartek, 1 grudnia 2011

dobrze się zaprezentować...

Projekt logo to naprawdę ważna rzecz przy tworzeniu wizerunku firmy. Klient oczekuje, że projekt spełni jego marzenia, że będzie idealnie reprezentować jego osobę/firmę/wartości. Nic dziwnego, w końcu to jego wizytówka (nie dosłownie), za którą w dodatku płaci :)

Co zrobić, żeby przekonać Klienta do swojego pomysłu? Jak skutecznie zaprezentować swój projekt, żeby zaimponować Klientowi? Jest na to kilka sposobów...

Przedstawiam kilka rozwiązań, na przykładzie logotypu autorki wierszy dla dzieci - Beaty Rybak.

1. Pokaż Klientowi swoje inspiracje, czym się kierowałeś projektując logo. Pokażesz w ten sposób, że orientujesz się w jego działalności, że logotyp nie powstał "z powietrza", ale że idzie za tym jakaś historia.




2. Pokaz Klientowi projekt na tle jasnym i ciemnym, jako znak wodny, na tle zdjęcia, czy wielokolorowego tła.  (W tym przypadku logo jest w dwóch wersjach - 'bajkowej' i biznesowej - w zależności od zastosowania)











3. Zaprezentuj swój projekt w formie wizualizacji. Nie każdy ma wyobraźnię przestrzenną - pokazanie wizualizacji logotypu na różnych nośnikach pomoże Klientowi podjąć decyzję. Tak pokazany projekt robi atrakcyjniejsze wrażenie. Wysiłek włożony w taką prezentację projektu zazwyczaj jest doceniany przez Klienta, który zwraca uwagę na jakość usługi.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz